12 de gen. 2010

les ungles


Des que vaig descobrir que existia i on podia adquirir-lo vaig sentir un immens plaer.
Va sorgir al meu cap per una suggerència d'una persona que estima el negre mat... i ho vaig transformar en un repte. Finalment, va arribar a mi a mans del servei postal d'Estats Units.
L'acabat és impressionant. El producte és més fràgil en general, però val la pena. Si més no, segur que si te les pintes amb aquest pinta ungles, seràs única :D

Amb varis colors per triar, si us animeu us ajudo a fer la comanda. Viscaaaaaaa és mat!!!

2 comentaris:

menxu ha dit...

La Mery Cherry (ma germana) em va comentar que tenies un blog que segur que m'agradaria, i no s'equivocava! Fa poquet que m'he aficionat al maquillatge i en un any és increible la de "potíngues" que he arribat a arreplegar!

Veig que parles d'una base. Penso que potser sóc molt il·lusa, però m'agradaria trobar-ne una que tapés els porus i no es veigués molt artificial. Quina marca és la del post? I el preu?

ha dit...

el gel dels porus???? no es veu gens artificial!!!!! tampoc te ls treu al 100% per això... es diu 'booster' de la casa 'etre belle' i el compro a una esteticient distribuidora (que per cert, fa les celles increiblement be), 24 € 15ml.
sorry pel retard

cercar en aquest bloc